Drugim ulepszeniem scruma i planem na zwiększenie wartości dodanej było wprowadzenie zarządzania talentami. Ze względu na to, że „każdy ma talent, ale nie do wszystkiego”, nie bierze się pod uwagę jedynie wąsko zakrojoych specjalizaji, a również pobudki i zmotywowanie ludzi. Wszyscy pracownicy dokonali oceny talentów online, aby je sobie uświadomić. Dzięki niej zrozumiano swoje własne zachowania, jak wpływają one na pracę i na nich samych, dlaczego te nabyte zachowania mogą doprowadzić do wypalenia zawodowego lub zachowania, które blokuje produktywność i jest na dłuższą metę winne wyczerpania pracownika. Wdrożenie pomiaru motywacji i cyklu oceniania przyczyniło się do efektywniejszego rozwiązywania problemów.
Oczekiwania stały się jaśniejsze, pracownicy wiedzą, co powinni robić, menedżerowie wiedzą, jak i czym powinni zarządzać.
Wprowadzenie do zarządzania talentami okazało się zbawienne dla pracowników, odkryli oni dzięki niemu swoje prawdziwe powołania. Zespół zarządzający doszedł do wniosku, że rola lidera wymaga nowej interpretacji, aby móc pracować na wyższym poziomie. Na przykład jeden z dyrektorów odkrył u siebie ogromne zdolności coachingowe. Postanowił wycofać się z roli dyrektora, dając możliwość znalezienia kogoś na jego miejsce.